PPC kampaně

PPC - Pay Per Click - platba za proklik. Nebo-li placené výsledky hledání ve vyhledávačích. Základem je, že neplatíte za zobrazení Vaší reklamy, ale za kliknutí na ni. A tím pádem příchod zákazníka nebo klienta na Váš web.

Existují dva hlavní systémy pro placenou reklamu.

  • Pro google je to AdWords
  • Pro Seznam je to Sklik
Oba systémy pracují podobně. Záleží na tom, kdo upřednostňuje který vyhledávač. Placenou reklamu najdete ve výsledcích vyhledávání nejčastěji na prvních třech pozicích. Bývá označována slovem Reklama.

Další výsledky jsou zobrazeny po pravé straně.

Jediný rozdíl je v placení za reklamu. U google platíte až po dovršení určité částky za prokliky nebo po 30 dnech, u Seznamu si musíte nabít kredit dopředu.
Platba za proklik  může být v řádu haléřů, ale také desetikorun. Vše se odvíjí od toho, jak velký je zájem o dané klíčové slovo mezi ostatními inzerenty. Systém tedy funguje podobně jako aukce.

A jaký je postup při zadávání reklamní kampaně?

Příprava kampaně

  • Vybereme vhodná klíčová slova
  • Vytvoříme reklamní inzerát. Může jich být i více
  • Zvolíme maximální cenu za proklik a také maximální cenu za jeden den.
  • Vybereme stránky pro cílení reklamy. Obsah stránky by měl co nejvíce korespondovat s textem inzerátu.

Správa kampaně

  • Pravidelně vyhodnocujeme úspěšnost jednotlivých inzerátů
  • Volíme vhodnější kombinace klíčových slov
  • Upravujeme nebo přidáváme další inzeráty
  • Vyhodnocujeme konverze a další sledované parametry

Mám zájem o vytvoření reklamní kampaně nebo její správu

Napište i když budete chtít jen informaci nebo radu....

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

to-nik.cz   
Antonín Pospíšil
IČ: 44176155
Křišťanova 1545/2
130 00  Praha 3
E-mail: tonik@to-nik.cz
Tel: 602 82 62 77
© to-nik.cz 2015
S-rank <